Simple Living - piękne przedmioty do Twojego wnętrza, inspiracje, projektowanie i aranżacja wnętrz

adres e-mail:

hasło:

zaloguj

Rejestracja | Przypomnienie hasła

Ilość produktów w koszyku: 0
Wartość produktów: 0.00 PLN

Informujemy, że w dniach 29 sierpnia - 1 września sklep będzie nieczynny. Wszystkie zamówienia złożone w tym terminie będą realizowane od 4 września.

zobacz wszystkie

Pomoc

OFERTA

 

Cały asortyment sklepu simpleliving.pl jest podzielony na kategorie, widoczne z lewej części strony głównej, co umożliwia odnalezienie interesującego produktu.

 

WYSZUKIWANIE

 

Służy do tego okienko wyszukiwarki, umieszczone w prawym, górnym rogu strony. Po wpisaniu w nie nazwy lub części nazwy interesującego Państwa przedmiotu, następuje przeszukanie całej bazy asortymentowej, w wyniku czego wyświetlone zostają wszystkie towary, którym przyporządkowany był dany ciąg znaków.

Dodatkowo można uruchomić wyszukiwanie zaawansowane, które umożliwia wyszukanie produktów należących do danego przedziału cenowego.

 

ZAMAWIANIE TOWARÓW

 

Aby dokonywać zakupów w sklepie simpleliving.pl należy zalogować się do swojego konta Klienta. Jeżeli nie posiadają Państwo jeszcze konta klienta prosimy o rejestrację w naszym Sklepie, postępując zgodnie z komunikatami pojawiającymi się na stronie Sklepu.

Wyszukanie interesującego Państwa produktu następuje po skorzystaniu z wyszukiwarki lub po wejściu na odpowiednią kategorię. Na środku strony wyświetla się wówczas pełna lista, w postaci nazw, cen oraz miniatur zdjęć poszukiwanych produktów. Po kliknięciu na wybrany artykuł, ukazuje się jego szczegółowy opis, cena oraz prezentacja fotograficzna, umożliwiająca uzyskanie jak największej ilości informacji na jego temat.

Aby zamówić produkt należy kliknąć przycisk dodaj do koszyka znajdujący się pod opisem artykułu. Rubrykę ilość należy zmodyfikować jedynie celem zamówienia większej liczby artykułów - jako wartość domyślna ustawiona jest 1. Po kliknięciu na aktualizuj koszyk pojawia się zsumowana wartość zamówienia.

W każdej chwili można zmienić zawartość koszyka, dodając do niego inne wybrane pozycje lub wybierając polecenie opróżnij koszyk, w razie rezygnacji z wybranego wcześniej produktu.

Kolejnym krokiem jest wybranie sposobu płatności (przelew zwykły, przelew on-line) oraz opcji dostarczenia towaru (Poczta Polska, firma kurierska UPS). Na tym etapie można również wpisać uwagi do zamówienia.

Aby dokończyć proces składania zamówienia należy nacisnąć przycisk dalej, po czym ukaże się specyfikacja zamówienia oraz domyślny adres wysyłki, zgodny z adresem Klienta podanym przy rejestracji. Dane do wysyłki można edytować w zakładce Moje konto.

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT, z danymi podanymi przy rejestracji. Klient może zmienić dane do faktury zaznaczając pole "Dane do faktury VAT".

Aby zakończyć operację należy wybrać polecenie złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty. Do momentu wysłania zamówienia można dowolnie modyfikować zawartość koszyka.

Dla ułatwienia na głównej stronie sklepu, w prawym górnym rogu widnieje także informacja o ilości oraz wartości produktów znajdujących się w koszyku.

Sklep simpleliving.pl przystępuje do realizacji zamówienia z chwilą:

- wpłynięcia środków na konto sklepu – w przypadku zamówień płatnych tradycyjnym przelewem bankowym,

- otrzymania potwierdzenia pozytywnej autoryzacji z systemu platnosci.pl – w przypadku korzystania z serwisu transakcyjnego platnosci.pl.

Potwierdzenie złożenia zamówienia oraz informacje o kolejnych etapach jego realizacji są wysyłane na adres e-mailowy podany przy rejestracji. Brak otrzymania potwierdzenia może wynikać z błędnie podanego adresu mailowego podczas procesu rejestracji. Należy wówczas zalogować się do sklepu i sprawdzić poprawność podanych wcześniej danych.

Stan i historię wszystkich składanych zamówień można sprawdzić też na stronie simpleliving.pl, po uprzednim zalogowaniu.

 

REALIZACJA ZAMÓWIENIA I KOSZTY PRZESYŁKI

 

Realizacja zamówienia odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.

Zamówienia realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, powinny zostać dostarczone do Klienta w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu wysyłki. W przypadku gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, przesyłka zostanie dostarczona następnego dnia, a gdyby sytuacja się powtórzyła, pozostawi on awizo z adresem najbliższego przedstawiciela firmy, gdzie można będzie odebrać zamówiony towar samodzielnie.

W momencie wysłania paczki do Klienta, sklep simpleliving.pl przesyła e-mail potwierdzający wysyłkę towaru z numerem nadawczym paczki, który umożliwia Klientowi śledzenie drogi przesyłki bezpośrednio na stronie www.ups.com.

W przypadku zamówień realizowanych za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłka powinna zostać dostarczona pod wskazany adres w ciągu 14 dni roboczych od jej wysłania. Gdyby Adresat był nieobecny, pozostawione zostanie awizo uprawniające do odbioru przesyłki w rejonowym urzędzie pocztowym. Jeśli w tym terminie przesyłka nie dotrze do Państwa prosimy o kontakt.

Podobnie jak w przypadku wysyłki za pośrednictwem kuriera, klient otrzymuje e-mail potwierdzający wysyłkę towaru wraz z numerem nadawczym, który umożliwia śledzenie drogi przesyłki bezpośrednio na stronie www.poczta-polska.pl.

Koszty dostawy są zryczałtowane i uzależnione od wybranego w formularzu sposobu dostawy.

- 14 złprzesyłka priorytetowa wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej,  

- 15 zł – koszt przesyłki kurierskiej.

W przypadku gdy wartość zamówienia przekracza 400 zł, koszty przesyłki ponosi Sklep.

Koszty wysyłki za granicę ustalane są indywidualnie, po ustaleniu sposobu jej realizacji.

 

Gdyby nie znaleźli Państwo powyżej odpowiedzi na nurtujące Was pytania i wątpliwości dotyczące zagadnień związanych z dokonywaniem transakcji kupna-sprzedaży w sklepie internetowym simpleliving.pl prosimy o kontakt mailowy pracownia@simpleliving.pl.


cofnij drukuj

Strona główna | Aktualności | O Firmie | Regulamin | Zwroty i reklamacje | Kontakt | Mapa sklepu |

© 2009 Simple Living